Vem är jag?

Efter två blogginlägg som väckt stor uppmärksamhet och vilda diskussioner runtom i vårt avlånga land, känner jag att det är dags att presentera personen bakom signaturen Ernstheimer. Håll till godo.




Fullständigt namn: Lannis Ernstheimer

Kön: Man

Ålder: 20+

Bor: Kalmar

Dricker: Öl

Äter: Scones

Vill bli: Journalist

Spelar: Pro evolution soccer 5

Gillar: Ordvitsar

Ogillar: Avsaknad av självdistans

Egenskap jag har men vill vara utan: Överintelligens

Egenskap jag saknar men vill ha: Tankekraft

Musik: Johnossi, Antony & the Johnsons, The Shins, The Soundtrack of Our Lives

Film: Casablanca, De sju samurajerna, Lost in translation, Sunset boulevard

Litteratur: Astrid Lindgren, Nick Hornby

Favoritskådis: Kajsa Ernst

Favoritregissör: Carin Mannheimer

Yrke: Extraknäcker som dansare i musikvideor

Motto: Det finns ingen vits med att orda om man inte ordvitsar

 


Dagens ordvits: En reporter träffar kaptenen på fartyget som fastnat.

 

-          Ursäkta, var det så att fartyget gick på grund av felnavigering?

-          Ja, i princip.

-          Var det inte i Östersjön?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback